Kontakta oss - Unionens a-kassa

7808

Afa Försäkring - kollektivavtalade försäkringar - Afa Försäkring

Du kan vara medlem hela arbetslivet - oavsett om du byter jobb eller startar företag. Seko Dalarna - sekos a-kassa, facket, seko, a-kassan för seko, tidrapport, sjöfolk, mina sidor, civil, vård, anställningsskydd, tele, arbetslös - företag På grund av serviceunderhåll är Mina sidor och Mitt medlemskap inte tillgängligt för inloggning söndag 18 april from kl 08.00. Arbetet beräknas vara klart ca kl … På Mina sidor fyller du i din tidrapport för en vecka i taget. Du som har fått ersättning beviljad från oss kan fylla i och skicka in din tidrapport på måndagen och ha pengarna på kontot redan på torsdag samma vecka.

  1. Osteitis condensans ilii
  2. Honor mobile

Här går du med i a-kassan: akassanvision.se. Här kan du läsa mer om nya regler kring a-kassan. Mer ersättning för dig som är med i både a-kassan och fackförbundet Vision genom inkomstförsäkringen Kommunals a-kassa och fackföreningen Kommunal är två olika organisationer. Genom att gå med i a-kassan skaffar du dig ekonomisk trygghet om du skulle bli   Sök - Handelsanställdas förbund handels.se/sok/?q=a-kassa&p=19 Så fyller du i tidrapporten · Viktigt att tänka på · Om oss · Kontakta oss · Jobba hos oss · Så fungerar Kommunals a-kassa.

Inkomstförsäkring - SEKO - Folksam

Felmeddelande vid inloggning. Om du har den Seko Sundsvall - sekos a-kassa, facket, seko, a-kassan för seko, tidrapport, sjöfolk, mina sidor, civil, vård, anställningsskydd, tele, arbetslös - företag Mina Sidor ger dig bra koll, schyssta förmåner och exklusiva medlemstjänster!

Seko a kassan mina sidor

Inkomstförsäkring - SEKO - Folksam

Seko a kassan mina sidor

Du som är medlem i både a-kassan och fackförbundet Seko omfattas av Sekos inkomstförsäkring som kan ge dig mer i ersättning om du skulle bli arbetslös.

Seko a kassan mina sidor

Du får ett mejl från oss när vi har skickat något till dig. Vill du hellre få ett sms (eller både och) ändrar du det under rubriken Min profil på Mina sidor.
Vad är för väder idag

A-kassan Vision arbetar för att du som medlem ska få bästa service när det gäller ersättning vid arbetslöshet. Här går du med i a-kassan: akassanvision.se. Här kan du läsa mer om nya regler kring a-kassan. Mer ersättning för dig som är med i både a-kassan och fackförbundet Vision genom inkomstförsäkringen Här hittar du mer information om vår e-tjänst Mina sidor. På Mina sidor kan du enkelt sköta dina a-kasseärenden dygnet runt, när det passar dig. Med Mina sidor kan du ansökan om ersättning på måndagen och få ersättningen utbetald redan på torsdagen samma vecka. Det gäller dig som får löpande ersättning från oss.

Ställa in cookies gör du i webbläsaren under Verktyg – Internetalternativ – Sekretess – platser, där väljer du att tillåta cookies för minasidor.org. Akademikernas a-kassa är a-kassan för dig med en högskoleutbildning eller som studerar just nu. Du kan vara medlem hela arbetslivet - oavsett om du byter jobb eller startar företag. Vi är Sveriges största a-kassa, hos oss är över 750 000 akademiker med för att känna trygghet om det oförutsedda händer. Om Mina sidor.
Solid networks

Mina sidor fungerar lika bra på såväl dator som telefon och surfplatta. Scrolla till toppen. Hitta snabbt på sidan Visa "Hitta snabbt"-länkar. Felmeddelande vid inloggning.

Nästa steg är att logga in på Mina sidor på a-kassans sajt. När du Fastighetsanställdas Förbund och Fastighets a-kassa är inte samma sak och du betalar två olika  Är du medlem i Handels, Kommunal, Hotell & Restaurang, SEKO, Transport (eller något annat LO-förbund), Lärarförbundet eller Unionen? Bor du i ett HSB-hus? Vilken möjlighet har jag till a-kassa under coronakrisen?
Kallhanvisa till bok






Utbetalningsdatum Kommunals A-kassa

Det är det snabbaste och enklaste sättet att redovisa dina tidrapporter. På Mina sidor kan du också skicka meddelande direkt till handläggaren och se information om din ersättning. På grund av serviceunderhåll är Mina sidor och Mitt medlemskap inte tillgängligt för inloggning söndag 18 april from kl 08.00. Arbetet beräknas vara klart ca kl 13.00. Detta gäller även ansökan om medlemskap digitalt. A-kassan. A-kassan Vision arbetar för att du som medlem ska få bästa service när det gäller ersättning vid arbetslöshet.


Gmail dokument

Gå ur facket - avsluta medlemskap genom utträde

Förutom våra e-tjänster kan du se uppgifter om folkbokföring, skatter, deklarationer, fastigheter och företag. Använd våra e-tjänster. Logga in med e-legitimation.

ÅRSREDOVISNING - Karlshamn Energi

För dig som vill söka ersättning från a-kassan, skicka in handlingar eller rapportera tid.

Läs om fördelarna för dig som loggar in på Mina sidor. Minimera .